February 06, 2012

We're The Perfect Two






Alhamdullilah, usia perkahwinan dah ke angka 7 tahun. Masih bahagia bergelar isteri dan ibu. Bersyukur masih belum ada dugaan hebat dalam usia perkahwinan ini.

Walaupun baru terkedek-kedek dalam alam rumah teres 2 tingkat (kata ganti rumahtangga), saya nak ucapkan syabas pada diri sambil tepuk-tepuk bahu sendiri *plap*plap*plap comelkan bunyik tuh! haruslah tepuk comel-comel kan kata nak ucap syabas! mana boleh tepuk macam nak bagi rebeh bahu..

Ok, bila dah cerita pasal anniversary ni..mesti readers nak tau story-mory percintaan kami. Chewah, ko bajet best la,  ramai sangat ke readers ko kat luar tu..berangan yang readers semua dok pakat-pakat nunggu entry ko kali neh sambil peluk bekas tupperware berisi popcorn kunun lah! hahaha. Biasak le, hidup kena la hidung kembang setaman dengan gaya peluk tubuh melambangkan konfiden. Arghh ! (sambil tepis idung) ini aku punya belog, aku punya sukak! hahaha *gelak terhenjut-henjut bahu.

Acah je, tak kuasa mak nak cite-cite kat sini..Apa kes..
alaaaaaaa *suara orang ramai serentak cakap ala*
hahahaha, seronok plak up diri sendiri. Ni dah 2 kali seronok, maka dah dua ronok. Baik, mari saya share percintaan dengan sang suami kat sini. Al-kisahnya, kami berkenalan ketika di US -Long Island High School. Bermula apabila suami tegur skirt uniform sekolah yang ala-ala Britney "Baby, One More Time" yang saya pakai tu ada terlekat chewing-gum. Bila dah tegur-tegur, kami bertukar telefon bukan nombor okeh, sebab dah kaya sangat, "Nah! ko amik telepon aku, aku amik ko punya, pastu dail nombor tipon sendiri" begitu la detik-detik sehingga membawa kami ke pelaminan. Sekian, terima kasih ;-p

So, kalau ade sapa-sapa rasa nak amik jalan percintaan saya dan suami untuk dijadikan senaskah novel sebelum diangkat menjadi filem, boleh hubungi saya..hahahaha..

Dah insaf, tak pakai skirt britney lagi dah!   


Maaf pada individu yang punyai ketinggian bawah pinggang, gambar telah di crop !


Okeh dah habis mengarut, apa yang saya nak share ialah kita punyai peluang dalam hidup untuk menghargai setiap momen dan individu-individu yang menyayangi kita. Carilah kasih-sayang itu di mana jua anda melangkah kerana ia mudah didatangi dan mudah pergi. Hargailah sebelum anda menyesali kerana hidup ini singkat, peluang menyayangi terhadap manusia tiada yang kekal, Hanya cinta terhadap Allah s.w.t yang abadi. Sempena Maulidur Rasul 2012, saya menzahirkan rasa cinta pada Rasullah s.a.w dan berdoa agar Allah memberikan kesejahteraan kepada roh baginda, keluarga dan para sahabat yang setia. Amin.


Maaf membongak di perenggan keempat. Ini kerana penulis berada di bawah keadaan halusinasi. Sila abaikan cerita tersebut kerana ianya mampu memudaratkan mental anda sekalian. Sebarang kesulitan amat dikesali.

Sebagai, tanda kasih untuk bebeh suami saya tuju lagu gedik dan comel untuk anda. Nanti kita karaoke lagu ni sama-sama ye! ;-)




^ ____ ^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...