November 15, 2011

D.I.A sudah datang !



Kalau dia datang, jangan lari.....mari dekat!... lagi dekat!...... i rela.....rela..sila la..maju ke depan! 

huh! mengetis..tapi itu la terjadi masa mula-mula melihat dia, saya menguntum senyuman sensorang. pastu pandang kicap nampak dia, iron baju nampak dia, tangkap nyamuk macam sambar tangan dia..semua kerana dia. D.I.A. 

Walaupun orang kata usia saya dah tak sesuai nonton cerita sebegitu dalam erti kata lain harus melihat dokumentari, masakan, parenting skills, seni hias dan sebagainya.......Mrs.Hurray bukan sebegitu..nama pun dah macam kena sebut sambil melompat HURRAY!..lagi mau tanya..:-) Waklu!!  

Saya pun tak paham kenapa dia menjadi pilihan hati. Seingat saya tak pernah ada hantu yang saya suka buat masa nih. Mendengar sahaja perkataan "Hantu" even ada ketika saya yang bercerita pada kawan-kawan, balik umah saya sendiri yang ketakutan, mengendap-ngendap di bilik gelap, mata jadi mundar mandir, telinga diterjah dengan muzik orchestra seram, mula la nak buat justifikasi belakang langsir ada something..ohh! mace-mace...

Namun, setelah melihat dia, saya positive kan watak itu....hari-hari jumpa pun no hal! pimpin tangan pun boleh, ini kan pula menjemput makan..aiseh! kalau boleh nak belikan sebuah rumah dan duduk sebelah-menyebelah, untung-untung leh jadi BFF..hahahaha..

Sure, awok-awok semua konpius saya cite pasal apa..ni semua pasal mamat ni la....-------@





Agak-agaknya bila kita bleh couple ??




sambung dialog : awak nak bile ??







sekarang! hep! jangan tenung i cenggitu..( malu..wink!wink!)


apasal gedik ni..nak ke tak nak kapel...:-p

Sila abaikan caption di atas...kalau ianya memudaratkan anda!!



Haaa, jangan lupa ngendap filem terbaru  Twilight Saga : Breaking Dawn officially premier on 18th November 2011...mm, tapi kawin plak dia nih..takper abang Jacob ade....tiba-tiba macam nak bela plak serigala...bleh tolong hantarkan anak ke sekolah nanti..huhuhuhuhu.....





 


moh tinjau teaser twilight: breaking dawn











2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...