December 13, 2011

13.12.11

Wah..cantik nombor tu..13.12.11..

13.12.11 juga adalah hari kawan sedunia. Moh kita berkawan-kawan sebab esok lusa dah takde kawan-kawan..hehe..acah je.

Ilustrasi dan ayat dibawah saya amik dari email pautan yang diterima.
(takut ko erk dari kena saman disebabkn mencilok..meme arr)





Adakah anda tahu hubungan antara 2 biji mata anda ?

Mereka berkedip bersama.
Bergerak bersama.
Menangis bersama.
Melihat bersama dan.
Tidur bersama.

Meskipun mereka tidak pernah melihat antara satu sama lain.
PERSAHABATAN seharusnya seperti itu.
Kehidupan akan berasa KOSONG tanpa KAWAN.

Hari ini adalah MINGGU KAWAN SEDUNIA
Saya hantar ini kepada KAMU kerana KAMU ADALAH 'KAWAN' SAYA  :)

SAYA SAYANG KAWAN SAYA, SAYA SAYANG KAMU !



^ -^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...