December 31, 2011

Ilayathalapathy Vijay


Hello readers, Happy 2012!!

Alhamdullilah, saya masih bernafas, masih berpeluang mengenali anda, menjalani momen-momen yang bakal diingati, memperbaiki diri dan yang paling penting ingin lebih menghambakan diri kepada Allah swt. Itu janji saya! Insyallah, doakan saya. :-)

Kita tinggalkan seketika, mari ke entry pertama 2012:

Entry kali neh saya dedikasi pada incik suami. Dia mesti gumbira, hopefully menangis-nangis cam kena histeria sambil larik koyak baju bila baca entry neh. Moga suami menjadi lalai dan berhalusinasi seketika, maka dapatlah saya peluang untuk memuja tv, remote dan astro decoder yang saya rindui itu. Dengan itu, dipersembahkan ~





Vijay ni kira top indian film actor, pernah menang 2 kali award best actor Tamil Nadu State Film Award , korang pernah menang? tak pernah kan? dia juga pernah penerima Honorary Doctorate : Dr.M.G.R Educational. Perghh hebat..hebat..Memang banyak la lagi award dia terima. Malas saya nak listkan takut suami pengsan pastu bangun balik pengsan sekali lagi bila tengok list-list award dia ni.

Saya tak mahu cerita panjang cam duration filem tamil , mari lah kita tengok-tengok wajah aktor pujaan suami saya ini :


 dialog : adek maniss !! come to me..come ! come bebeh!


 dialog: apa kabar ?


  someday, you'll madly in love with me ! (lisa ombak rindu pun ada dialog ni gak)


 Halluuu..zassss


Yaaaa..kamuu! sini mari.



Deii ...gotchaaa


Vijay nih siap ada blog dia dan saya dah jadi follower demi suami tercinta http://vijayrulez.blogspot.com/
Malah saya sempat titip ucapan khas , buktinya



Semoga, apa yang saya usaha ini, dapat merahmati ruangan menonton cerita kegemaran saya pula pada masa akan datang dan melalui entry ini dharapkan suami boleh terkesima dengan catatan khas dakwat kekal saya ini.

Video klip ini boleh la dimainkan di hari-hari minggu dan pastikan tingkap dan pintu ditutup rapat bagi mengelakkan jiran menghidu aktiviti anda yang gila seyes ini.



go vijay!


^-<


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...