December 06, 2011

MC hAMMer Pants


Kalau boring, saya suka tengok  lookbook .Saya suka tengok orang cantik-cantik dan fesyen comel-comel kat website tuh. Semua gaya ada, cuma gaya saya je takde! hahahaha.  

Saya suka tengok trend sekarang, pelik pun ada unik pun ya..tapi kalau orang lawa yang pakai walaupun ianya pelik , memang akan jadi lawa la. Cuba kalau saya yang pakai, pasti seluruh kampung gelak bergolek termasuk ayam-ayam di reban...

Sebab tu, saya nak tulis entry pasal Harem Pant . Sebut betul-betul, harem bukan karem. Dulu Mc Hammer penah pakai, lawok plak nengok..cam ada sakit ketuat gajah kat peha plak...:-)




Tapi, itu dulu....


Sekarang, harem pants tu kasi cantik, kasi adjust bentuk sikit, baru senonoh sikit saya tengok.









 dr kiri : Kim K, ehem-ehem dan Rihanna 



comel kan, bawah ni lagi comel ~







 keciknya kaki dia, 
hoii..orang cerita pasal seluar bukan kaki!!










Tapi jangan jadik macam ni, ;-p


macam pakai pampers plak..



00
'U'




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...