December 15, 2011

Saya tak gemuk, saya cuma macam Ayu Raudhah je,gebuuuu...hahaha


Korang jangan muntah darah plak baca tajuk atas..sebenarnya nak cerita pasal DIET....Mula-mula:

 Cuba korang bandingkan, nape image orang 'Befor' mesti tak best; tengok tang kasut pun boleh beza, hellooo, saya dia pun boleh pakai high heel okeh! yang sedihnya dia ada jerawat dan tak pkai blusher..dusta image nih..hukhukhuk


Susun je la perkataan 'diet ' itu pakai sayur ke buah ke atau aplikasi teknologi terkini, saya tak teruja. 


Kan best kalau baca je perkataan 'DIET' tu tetibe rasa cekelat MnM di mulut.. 
Kan best kalau aktiviti  'DIET' tu umpama berenang di atas meja dengan makanan berlimpah-ruah..kuak ke kiri capai ayam goreng..kuak ke kanan makan burger..tak campur lagi kalau kuak melentang. 
Memang heaven!!


Cerita pasal diet, masa ni lah kau nak bersungguh-sungguh tenung jenis makanan kat setiap tingkat

Pencipta rajah piramid ni takde keje ke, cuba ko cipta pil cepat hadam makan/lawas 30 saat kemudian 
..kan bagus..


Carta pie yang tak serupa pie yang saya kenal. Pie di atas tak best!



 
tak payah la nak bajet sihat dengan golek-golek bersama buah siap dengan tali ukur lilit kat pinggang.
Ok, takmoh tengok..haram..haram..dosa mata nie :-p

 Set hidangan diet camni leh dipertimbangkan kalau suasana masa tu di tepi pantai terdampar sebab kapal abis minyak



Ini pun boleh dipertimbangkan, lagi mantap kalau makan dimeja beradab bersama pengantin.



Ini la perjalanan cerita sedih saya
Sekian, terima kasih.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...