December 10, 2011

cumelnya bottle


Saya suka minyak wangi, lagi-lagi kalau harga dia mahal lagi saya suka. Tapi saya tak suka beli sebab harga dia mahal ..:-)  Tapi suka kalau orang yang bagi. Saya tak suka kalau saya yang kena beli untuk orang. hahahaha..apa yang ko bebel ni tambi...

Orang gegurl ni kadang-kadang suka beli minyak wangi sebab nak kumpul botol katanya. Lagi-lagi kalau botol minyak wangi tu unik dan cumel.

Jom kita tinjau-tinjau botol-botol minyak wangi itu :












































































Cantikkan ! Ok..saya nanti masa nak tido masuk bilik, hempas muka kat bantal..amik feeling jap sebab frust tak mampu pakai...kalau tak hempas, esok mesti dalam mood kesedihan..mari lah kita berhempas-hempas..
:-p





2 comments:

  1. wehuuu... weh aku tag nama ko utk kontes love giveaway by huda raihana.. jom join sekali..!!

    ReplyDelete
  2. kat mana ko tag aku tu..tak nampak pon..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...